האמת כואבת - הפודקאסט שהוא כמו טיפול בלי ללכת לטיפול

פרק חדש עולה בכל יום חמישי

האמת כואבת וסליחה שאנחנו באות עם בשורה כזאת אבל האמת שלא באנו לעשות לכם כואב, ההיפך. 

שתי נשים. מטפלת ומטופלת מכניסות אתכם לקליניקה לשיח של אמת.
נדבר על ריפוי, תודעה, אמונה, מדע, גישות שונות לטיפול, גוף ונפש, התפתחות אישית, אנרגיות
ובעיקר על האמת שלא נאמרת – שהכל פה הפוך. 

 

למי זה מתאים? 

למי שרוצה ומוכן לשמוע את האמת. זה שתי שאלות..

לכל מי שרוצה להשיג תובנות ולשפר את איכות החיים שלו/ה. 

למי שיש בו רצון לשינוי. 

למי שרוצה לדעת ולהבין יותר על חוקיי הייקום. 

למי שמבקש לחיות חיים בריאים בגוף ובנפש. 

למי שמרגיש שבא לו לתת לעצמו מתנה לחיים. 

אין צורך בידע מוקדם, רק רצון לקבל שפע של מידע ועצות לחיים.

הפרקים המלאים

לבחור בשמחה | פרק # 50

בפרק הסיום של העונה הראשונה, גילי וטל חוקרות את הדרך אל השמחה האמיתית. הן מפרטות כיצד בחירה בשמחה מחייבת מחיר של עבודה על העצמי, חשיבה חיובית, אהבה, וקבלת עזרה כאשר נדרשת, כחלק מתהליך התפתחות אישית. הפרק מדגיש את החשיבות של לחיות בשמחה, תוך התמודדות עם העצב, הכאב, והאתגרים האחרים שחיים מציבים בפנינו.  זכרו כי הבחירה בחיים היא בחירה בשמחה, גם במצבים הקשים ביותר והיא נתמכת בבחירה חופשית ואחריות אישית. נתראה ב- 4.4 בעונה חדשה  ובינתיים, האזנה נעימה.

"צדק צדק תרדוף", האמנם? | פרק # 49

לוחמי צדק? הפרק הזה בשבילכם. הפעם, גילי וטל דנות במושג צדק ואיך  הוא משפיע על האופן שבו אנו חווים עוול וכעס.  הן מדברות על התובנה שלרדוף אחר צדק יכול להיות מניע חזק,  אך גם להוביל לתחושת ניתוק וחוסר אחדות.  בהתבוננות עמוקה יותר, הן מגלות כי חיפוש אחר צדק לעיתים  קרובות נשען על אמונות שורשיות שיש לבחון מחדש,  בכדי למצוא חופש אמיתי ושחרור מה"אני צודק" המובן ביותר אך מגביל.

הגדרות ואמונות | פרק # 48

בפרק זה, גילי וטל חוקרות את המתח בין הצורך בהגדרות לבין הסיכון שבהגבלה שהן עלולות ליצור. הגדרות אמנם יכולות לספק ביטחון, אך 
גם לשמור אותנו במסגרת שאינה מאפשרת גמישות. הדיון מתמקד באופן שבו פחדים, הנובעים מאמונות מסוימות, מונעים מאיתנו לנקוט בפעולה. גילי מדגישה את החשיבות של עבודה על מערך האמונות שלנו כדרך לשינוי 
חיובי, תוך הצגת הרעיון שידע הופך לכוח אך ורק כאשר אנו מתחילים לפעול. הפרק מזמין אתכם לבחון מחדש את ההגדרות והאמונות המובילות את חייכם ומציע דרכים להתמודד עם הפחדים שמעכבים אותכם מלהשיג את מלוא הפוטנציאל שלכם, במטרה ליצור מציאות חדשה ומעצימה.

יקום של שאלות | פרק # 47

הפרק, גילי וטל חוקרות את הכוח העצום שבשאלות. 
גילוי שלא רק התשובות שלנו, אלא השאלות שאנו שואלים, יכולות ליצור מציאות חדשה ולעזור לנו לסלול את הדרך להצלחה. 
הן מגלות כיצד שאלות נכונות ומקדמות יכולות לפתוח בפנינו דלתות לעולמות חדשים ולעזור לנו להתמודד עם אתגרים. בפרק זה, גילי מלמדת איך להפוך את השאלות שלכם לכלי יצירתי 
ולחזק את המיינדסט שלכם לכיוון חיובי ומקדם. הצטרפו אלינו למסע אל ״השאלה הנכונה״ ותגלו כיצד לשנות את המציאות שלכם לטובה.

מיינדסט מפוקס | פרק # 46

חשבתם פעם מה ההבדל בין אנשים מוצלחים לבין אנשים כושלים?  התשובה פשוטה מאוד - אנשים מוצלחים לא מוותרים וממשיכים הלאה. מה שמשפיע על המצב רוח שלנו זה פוקוס! במה אני מתרכז? אם אתה מרוכז ברע, זה מה שתמשוך אליך אז למה לא להתרכז בטוב ולתת לטוב להימשך אליכם? גילי וטל מדגישות כי הפקטור הקריטי המשפיע על המצב רוח והתוצאות בחיים הוא המיינדסט והמחשבות שבהם אנו בוחרים להתרכז.  פוקוס הוא המפתח: במה אנו מתמקדים?  הן מצביעות על כך שאם מתרכזים ברע, זהו בדיוק מה שנמשוך אלינו.  לכן, הן מציעות לשנות את המיינדסט ולהתחיל להתמקד בטוב, כדי שהטוב ימשוך יותר טוב אלינו. בסופו של דבר, הפרק מביא מסר של תקווה והשראה, מזמין את המאזינים לקחת אחריות על המיינדסט שלהם ולהשתמש בו כדי ליצור חיים מלאים יותר בהצלחה, שלווה ואושר והכי חשוב, אהבה.

הכוח שבאנרגיה | פרק # 44 

הפרק מתמקד בנושא עוצמתי: אנרגיה.  גילי וטל מפתחות את הרעיון שהפקטור החזק ביותר בחיים אינו נמדד בהישגים חיצוניים, אלא באנרגיה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו. הן מדגישות את החשיבות של שמירה על רמת אנרגיה גבוהה כדרך להשגת תוצאות טובות יותר בכל תחום של החיים. הדיון נכנס לעומק ההבדל בין שינויים שקורים בכל מקרה ובאופן אוטומטי, לבין התהליך של יצירת שינוי, שאינו אוטומטי ודורש מודעות, תשומת לב ועבודה. הן מעלות את השאלה המרכזית: "איך להשיג שליטה על מה שאני עושה?" ומציעות תובנות וכלים לעיסוק בשאלה זו.

אמונה | פרק # 43

הפרק שהוא גם פרק מצולם, גילי וטל צוללות לעומקו של נושא עמוק ורב משמעות: אמונה. הפרק עוסק באמונה במובן הרחב והמרומם שלה, לאו דווקא מתוך פריספקטיבה דתית, אלא באמונה ככוח נפשי ורוחני. הן מתמקדות בכיצד אמונה יכולה לשמש כמנוע לחיים ולתת לנו כוח ברגעים של חולשה או ספק. גילי וטל חוקרות את המשמעות של אמונה בחיי היום יום, וכיצד היא משפיעה על החלטות, מערכות יחסים והתמודדות עם אתגרים. הפרק מציע תובנות על ההבדלים בין אמונה דתית לאמונה אישית, וכיצד כל אחד מאיתנו יכול לפתח ולחזק אמונה פנימית, בלי קשר להשתייכות דתית או רוחנית ספציפית. הן מעניקות דוגמאות מהחיים האישיים ומהעולם הרחב, מדברות על השפעת האמונה על הנפש ועל הגוף, ומציעות דרכים לקידום אמונה עצמית ואיך להתמודד עם ספקות. הפרק מזמין אתכם לחשוב על מהות האמונה בחייכם וכיצד היא יכולה לשמש ככלי לשיפור החוויה האנושית, תוך הכרה שהאמונה היא לא רק מושג דתי, אלא גם רגש עמוק ואוניברסלי המשמש כקשר לעולם הפנימי וליקום.

בואו נדבר מלחמה | פרק # 42

הפרק, גילי וטל מתמקדות בנושא מעורר מחשבה: מלחמה.  הן מציעות פרספקטיבה ייחודית, שלפיה מלחמה איננה רק תופעה חיצונית, אלא גם משקפת את העולם הפרטי והפנימי של כל אחד מאיתנו.  הדיון עוסק בשאלות כמו כיצד אנו יוצרים משברים ומשתמשים בהם כדי להתקרב ולהתאחד עם אחרים, אך לעיתים קרובות גם בועטים באותם אנשים שנצמדנו אליהם. גילי וטל מדגישות את הצורך בהבנה שהכוח האמיתי נמצא באחדות, ושיש לגבור על המחזוריות של דפוסי חיים של שואה ותקומה. הן גם עוסקות בכיצד המוח האנושי חושב במושגים של צדק, אך מבהירות שאחדות תמיד תהיה עדיפה על צדק ופילוג. גילי וטל מזמינות את המאזינים להפנים את החשיבות של אהבה עצמית אמיתית ושל אחדות, גם בתקופות הקשות ולהפגין חמלה והבנה כלפי האחר, אפילו במקרים כמו נהג שעקף אותך בכביש. בפינת הטיפים של גילי תוכלו למצוא תובנות עמוקות וכלים להתמודדות עם הדרך בה אנו חווים ומתמודדים עם מלחמות אישיות וחברתיות.

חשיפה | פרק # 41

בפרק מיוחד זה, הראשון שבעצם מצולם אחרי 40 פרקים מוקלטים, גילי וטל מציגות את עצמן ואת הרעיון שהפך לפודקאסט "האמת כואבת". הן משתפות בנסיבות ובתהליכים שהובילו אותן ליצירת הפודקאסט, ומספרות על המסע האישי והמקצועי שעברו. הפרק מתמקד בנושאים כמו אחריות מול אשמה, כעס וטינה, תוך כדי שהוא מציע מגוון רחב של טיפים מעניינים מאת גילי. הדיון מתמקד באופן בו ניתן להתמודד עם אתגרים אלה בחיי היומיום, עם דגש על פיתוח כלים לצמיחה אישית והתפתחות רוחנית. הפרק מתאפיין באווירה חמה ואינטימית, כאשר גילי וטל מעניקות למאזינים הזדמנות להכיר אותן מקרוב יותר ולהבין את התשוקה והמחויבות שלהן לנושאים המדוברים בפודקאסט.

תודעת זרע vs. תודעת ביצית | פרק # 40

הפרק גילי וטל מתמקדות בנושא ההבדלים בין תודעת גברית לתודעת נשית.  וכדי שלא יהיו אי הבנות: בכל אדם, גבר או אישה, קיימות שתי התודעות האלו.  הדיון כולל שיח עמוק ואינטימי בנושאים של מגדר, זהות, והבנת האינטראקציות המורכבות בין גברים ונשים.  הן סוקרות את ההשפעות של תודעת הזרע ותודעת הביצית על חשיבה, רגשות והתנהגות, ומציעות תובנות מעמיקות על איך אלו יכולות להשפיע על החוויות האישיות של כל אחד ואחת מאיתנו והן כקולקטיב. וגם כמובן שתוכלו למצוא מלא כלים אופרטיביים בפינת הטיפים של גילי פרק מרתק!  תאזינו.

2023 In 2024 Out | פרק # 39

הפרק גילי וטל מציעות מעבר משמעותי והזדמנות להתחדשות והשראה.  הפעם, פרק שלם על טהרת פינת הטיפים המפורסמת של גילי. גילי מציעה שתי רשימות חיוניות: האחת מהן עוסקת במה שכדאי להפסיק לעשות, והשניה מתמקדת במה שכדאי להתחיל לעשות, כדי לייצר שנה לא פחות ממושלמת. דרך טיפים מעשיים והדרכה חכמה, גילי וטל מדברות על כיצד לשחרר את מה שלא עובד יותר עבורכם ולחבק חדשנות, התחדשות והשראה. בפרק זה תוכלו למצוא כלים לבניית תוכנית פעולה לשנה החדשה. גילי וטל מזמינות אתכם להצטרף אליהן במסע הזה ולהתחיל את השנה החדשה ברגל ימין, מלאים אופטימיות ומוכנים להתמודד עם כל מה שבא בדרככם. פרק מלא ברעיונות חדשים ומעוררי השראה והוא מהווה הזדמנות מושלמת לעצור, להעריך ולתכנן את השלב הבא במסע החיים שלכם. האזנה נעימה!

מה התכלית? | פרק # 38

הפרק מתמקד באחת השאלות הגדולות והעמוקות בחיים:  מה התכלית?  בעידן בו כולם מדברים על בריאות הנפש, חשוב רגע לעצור ולהבין בכלל מה זה הדבר הזה שנקרא: ״נפש״. גילי וטל יוצאות למסע חקירה עמוק בשאלות מהותיות:  ממה אנחנו מורכבים?  מהי נפש? מהי נשמה?  ומה התכלית האמיתית מאחורי כל אלה?  הפרק מציע פרספקטיבה רחבה המאפשרת הבנה עמוקה יותר של הקיום האנושי. גילי מסבירה שכדי להגיע לנפש בריאה בגוף בריא, חשוב ביותר להבין את התכלית העמוקה שלנו. בשיח הן מדגישות ששימוש לא נכון בנפש מייצר חוויית סבל ומציעות דרכים להפוך את המצב. בפינת הטיפים של גילי, תוכלו למצוא מגוון כלים פרקטיים שיעזרו לכם  להתמודד עם החיים בצורה בריאה יותר, תוך חיבור לתכלית האמיתית שלכם.

ריאלטי צ׳ק | פרק # 37

הפרק עוסק בשאלה העמוקה: מהי בעצם מציאות וממה היא מורכבת? בעולם הטבע, יש חוקים ברורים ומוחשיים, אבל בעולם הרוחני, האמת נסתרת ולא תמיד נגישה להבנה. לפי תפיסת המקובלים יש קובע אחד והוא בורא עולם. גילי וטל מדברות על כך שהמציאות האמיתית היא נסתרת מעינינו ושאנחנו מכירים רק חלק קטן מהמציאות הכוללת. הן מסבירות שזה לא אומר שאין עוד עולמות מעבר למה שאנחנו רואים, ושהעולם הוא עולם של סיבה ותוצאה, כאשר התוצאה היא המציאות שלנו. מוזמנים לבדוק מחדש את ההבנה שלכם על המציאות, להרחיב את התפיסת עולמכם ולחקור את השאלות הגדולות של החיים.  כמובן שבפינת הטיפים של גילי תוכלו למצוא כלים להתמודדות עם המציאות המורכבת ולמציאת דרכים חדשות להבין ולחוות את החיים.

על הניסים ועל הנפלאות | פרק # 36

פרק שמוקדש כל כולו לחנוכה. הפרק, גילי וטל חוקרות את המשמעות העמוקה והקסומה של חג זה  ועל החלון בזמן שהוא מביא עימו.  עת בה ניתן לחוות שינויים מרכזיים ומהותיים מהי בעצם מהות ומשמעות החג? מה זה חנוכה? למה זה מועד לא פחות מקוסמי? איך עוברים דרך דלת הקסמים? מה הקשר של מלחמת  הרוח והחומר  ואיך כל זה בכלל קשור אלינו? למה דווקא בתקופה הזאת אנחנו צריכים להיות עוד יותר בפוקוס  ולהתעלות מעל האגו, הרחמים העצמיים ולהדליק את האור כל זאת ועוד מלא טיפים אופרטיביים בפינת הטיפים של גילי באנו חושך לגרש!

רצון חופשי | פרק # 35

הפרק גילי וטל מתמודדות עם שאלות עמוקות ומאתגרות שקשורות לקיומו ולמשמעותו של רצון חופשי. מתוך השפעת חכמי הקבלה, הן מתחקות אחר שאלות כמו האם יש דבר כזה רצון חופשי, ומה מניע אותנו בחיים כבני אדם. גילי וטל חוקרות את הרצון ככוח מתעתע - איך לעיתים אנו חושבים שאנחנו שולטים ברצונותינו, אך למעשה, הרצון הוא זה שמושך אליו חיים מסוימים. הן מדברות על הקשר העמוק בין המציאות החיצונית למבנה הפנימי של האדם, ואיך לעיתים קיים בלבול של רצונות בתוך האדם. חז״ל אמרו: "הכל צפוי והרשות נתונה" - ההבדל בין האירועים שעליהם אין לנו שליטה לבין התגובה שלנו לאותם אירועים, שזה בעצם הרגע בו יש לנו רשות לבחור ולשלוט אם ואיך נגיב. הפרק מסביר איך כל היקום בנוי ומונע מהרצון לקבל, ומציע פרספקטיבה חדשה על ההבדל בין הרצון לקבל לעצמי לבין הרצון כדי להשפיע. כמו תמיד, בפינת הטיפים של גילי, תמצאו כלים פרקטיים להתמודדות עם הרצונות השונים, להבחין בין רצון לקבל לרצון להשפיע, ולמצוא איזון שמאפשר חיים מתוך רצון חופשי ומודע.

בסוף מתרגלים להכל | פרק # 34

בפרק החדש והמרתק של "האמת כואבת", גילי וטל חוקרות את הטבע האנושי המדהים של ההתרגלות - איך אנו, בתור בני אדם, מתרגלים לכל דבר, לטוב כמו גם לרע, כמו גם למלחמות ולסבל. הפרק מתמקד בשאלה כיצד אנחנו יכולים להתעלות מעל הפחדים ולהתרגל רק לדברים הטובים בחיינו. הן מדברות על הכוח שיש בהתגברות על האגו, על רחמים עצמיים שמעכבים אותנו, וכיצד ניתן לעבור ממצב של קיום פסיבי לפעילות והשגת מטרות. "עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה" הן מדגישות את החשיבות של לקחת את החיים בידיים ולא לוותר על החלומות שלנו. מוטיבציה ותודעה בריאה הם המפתחות לשינוי ולהצלחה. כמו בכל פרק, גם כאן תמצאו בפינת הטיפים של גילי כלים פרקטיים שיעזרו לכם לעבור מעל המגבלות שלכם, להתמודד עם הפחדים ולהתרגל לחיות באור, באהבה ובהצלחה

מה אמת ומה שקר? | פרק # 33

כסלו הגיע, ואיתו הגיעה ההבנה שגם ביום-יום שלנו נמצאים ניסים ונפלאות. הפרק, גילי וטל יוצאות למסע רוחני ומעורר השראה, חוקרות את הקשר בין החגיגות העמוקות של חודש כסלו לבין הניסים בחיינו היומיומיים. הן מדברות על הפוטנציאל האדיר של חודש זה להביא שינויים חיוביים, ומזמינות אתכם לחשוב: איזה נס אתם הולכים לזמן לעצמכם?  הן מציעות דרכים לשחרר את עצמכם ממגבלות ולהתעלות מעל רגשות שוחקים כמו כעס, רחמים עצמיים וקנאה, ומסבירות כיצד ניתן להשתמש בכוח הנס הפנימי של כל אחד להתעלות מעל לאתגרים. נס, הוא התעלות מעל מגבלה, מעל רחמים עצמיים, מעל קנאה וכעס.  בפינת הטיפים של גילי, תמצאו כלים פרקטיים שיעזרו לכם לייצר ניסים ונפלאות בחייכם.

אחדות vs פילוג | פרק # 32

״ונשמרתם לנפשותיכם מאוד״ עדיין ימי מלחמה. עדיין ימים סוערים  וגם זה שרוצה לשמור על רוגע וראיית הטוב,  מוצא עצמו מעורער, שלא לומר בעצבים..  הפרק גילי וטל מפרקות קצת את התנודות הרגשיות ומדברות על מה זה להיות יהודי (רמז: יהודי רוצה אהבה, יהודי רוצה שמחה).  למה אחדות היא קריטית, מה העניין עם אחריות, ואיך כל זה קשור לאהבה.  פרק ל״ב. לסרט המדובר בפרק לחצו כאן: ⁠https://www.the1field.com/freeheb⁠

פחד vs אהבה | פרק # 31

הפרק עוסק בקרב הקדום שבין אהבה ופחד. גילי וטל חוקרות את הדרכים שבהן הפחד והאהבה משפיעים על החיים שלנו, ואיך אפשר לנהל את המאבק הפנימי בין שני הקטבים. הן מדברות על כיצד הפחד יכול לשלוט בנו ולהגביל אותנו, אך גם על הכוח המשחרר והמרפא של האהבה ומדגישות את החשיבות של לחיות חיים מתוך אהבה ולא מתוך פחד. במהלך הפרק, הן מזמינות את המאזינים להיות יותר מודעים למחשבותיהם ולרגשותיהם, להגביר אמונה ולהתפתח מתוך הבנה שרק אהבה יכולה לנצח את הפחד.  בפינת הטיפים של גילי תקבלו כלים פרקטיים להתמודדות עם הפחדים ולחזק את היכולת לאהוב, הן את עצמנו והן את האחר. רק אהבה תנצח!

הוקוס פוקוס | פרק # 30

הפרק עוסק בנושא העוצמתי והמשמעותי של פוקוס ואמונה, במיוחד עכשיו בזמן מלחמה. גילי וטל דנות בשאלה איך אפשר לשמור על אמונה חזקה גם כאשר העולם סביבנו נראה מאוד מאתגר ולא בטוח. הן מסבירות כיצד האמונה יכולה לשמש כמקור כוח, תקווה והשראה, ומדברות על כל מיני דרכים שונות לפיהן אפשר לחזק ולפתח את האמונה שלנו. בפינת הטיפים של גילי, תוכלו למצוא מגוון רחב של כלים אופרטיביים להתמודדות עם הקשיים ולשמור על אמונה חזקה.  הפרק הזה מציע דרכים למצוא אור בחושך, לחזק את האמונה ולשמור על תקווה ועוז בזמנים הקשים ביותר. אנחנו ננצח וזה בדיוק הזמן להתפקס! תרימו את הראש "עם ישראל חי".

מי שמאמין לא מפחד - המאני טיים! | פרק # 29

הכל השתנה בשבעה באוקטובר… הפרק, גילי וטל יוצאות למסע רגשי ומחשבתי לעומק האתגרים שהחיים מציגים בפנינו, במיוחד עכשיו כאשר משברים גדולים ולא צפויים כמו אלה שאנו חווים כרגע, פוגעים בנו. הן מתמקדות בחשיבות של הטוב דווקא בתקופות הקשות ביותר, ומנסות לענות על השאלה המרכזית שרבים שואלים: "איפה בורא עולם ברגעים הקשים האלה?" דרך שיחה פתוחה ואמיתית, גילי וטל חולקות על הקושי והאתגרים, אך גם על האפשרות לצמוח מתוך הכאב ולמצוא משמעות חדשה ותקווה במצבים הכי אפלים. וכמובן, בפינת הטיפים של גילי, תוכלו למצוא כלים פרקטיים להתמודדות עם הטראומה, דרכים לחיזוק הנפש, ושיטות למציאת אור ושלווה אף בתוך הסערה.  זכרו, גם מתוך הקושי הגדול ביותר, צמיחה וריפוי אפשריים. פרק זה מוקדש לעילוי נשמתו של ספי יוסף גניס ז״ל. שנדע ימים שקטים וטובים במהרה🙏🏻

מצב מלחמה | פרק # 28

האמת כואבת וגם מתפוצצת לנו בפרצוף. כולנו בטראומה.  זה לא פשוט לעכל את המציאות שאנחנו עוברים בימים האחרונים. המציאות עולה על כל דמיון.  בפרק טל וגילי מדברות על המצב, מה קורה פה, מה אומר לנו בורא עולם ואיך מתקדמים בימים הקשים שאנחנו עוברים.  ״עת לשלום ועת למחלמה״ אנחנו נשרוד בכל מקרה, כי עם ישראל חי. 

חזרה גנרלית | פרק # 27

פרק שונה במקצת הפעם גילי וטל מבצעות סקירה רחבה ומעמיקה על כל מה שדיברו עליו בפרקים הקודמים, מתוך מטרה לסכם, לחדד ולהציע תובנות חדשות. הן מספקות טיפים אופרטיביים ומעשיים, המיועדים לעזור למאזינים ליישם את הידע ולשלבו בחיי היום יום. הפרק נוגע בנושאים שונים ומגוונים שהועלו בעבר. כל זאת, על מנת להביא את המאזינים למקום של הבנה עמוקה יותר ושל אינטגרציה של הידע. במהלך הפרק, גילי וטל מביאות לידי ביטוי את המגוון והעומק שבכל נושא ונושא. בפינת הטיפים, כמה וכמה כלים מעשיים ושיטות יעילות שיעזרו לכל אחד ליישם את הידע המועבר בפודקאסט בצורה מוצלחת ומשמעותית. יאללה תאזינו! שאלות בנושא הפרק? ניתן לשלוח הודעות לווצאפ בלבד במספר 050-6810611

זה הזמן לסלוח | פרק # 26

לכבוד יום כיפור, יום קדוש ומיוחד ביותר, המתקרב אלינו בצעדי ענק, גילי וטל החליטו לנצל את ההזדמנות ולפתח דיון עמוק ומשמעותי על הנושא של הסליחה. הן מתבוננות במהות הסליחה האמיתית, ומתארות את הדרכים בהן ניתן למצוא את הכוח לסלוח ולשחרר מרעות וכאבים עתיקים. במהלך הפרק, הן מדברות על המימדים השונים שבהם הסליחה יכולה להתבטא – האם זו סליחה כלפי עצמך? סליחה כלפי אחרים? או אולי סליחה כלפי מציאויות כלשהן שלא הסתדרו כפי שציפית? וכמובן בפינת הטיפים של גילי, כמה כלים פרקטיים לסליחה עצמית ולקידום של פנימיות ושלום עצמי ועם העולם שסביבך וכמובן לשחרור מרעות. שאלות בנושא הפרק? ניתן לשלוח הודעות לווצאפ בלבד במספר 050-6810611

פותחים שנה | פרק # 25

ממש רגע לפני ראש השנה, גילי וטל חוזרות אחורה בזמן ומסבירות איך נולד הפודקאסט "האמת כואבת". בפרק הן מדברות על איך התמודדו וייצרו פלטפורמה שמאפשרת להן לדבר על נושאים שהן מחוברות אליהם והעברת המסרים הלאה. כמובן שלא שכחנו ובפינת הטיפים של גילי היא משתפת איך להתחיל את השנה בצורה מתוקה ומלאה השראה! שנה טובה ומתוקה מאוד. יאללה תאזינו! שאלות בנושא הפרק? ניתן לשלוח הודעות לווצאפ בלבד במספר 050-6810611

תקיעות | פרק # 24

בואו נדבר על תקיעות! קרה לכם שנתקעתם במקום והרגשתם שאתם לא מתקדמים? האם מרגש התקיעות הוא המחסור או הזמן האינסופי המבלבל? הפרק, טל וגילי מתמקדות בנושא התקיעות: מה היא, מה הגורמים לה, ואיך ניתן להתמודד עמה בצורה שתוביל לשיפור והתפתחות. דרך שינוי נקודת ההסתכלות תוכלו להגיע לתובנות מהפכניות אז כמובן שבפינת הטיפים של גילי תקבלו כלים פרקטיים שיעזרו לכם להשתחרר מהתקיעות ולהתקדם בכל תחום בחיים. יאללה תאזינו!

חזרה לשגרה | פרק # 23

הראשון לספטמבר הגיע ואיתו החזרה לשגרה ולכן החלטנו להקדיש את הפרק הזה להורים וילדים. בהורות אין שוויון. כל ילד דורש משהו אחר. כל ילד שונה מהשני. אל תתאימו את הילד לתבנית, תתאימו את עצמכם לילד!!! כמובן שיש מלא טיפים של גילי להורות טובה ומקדמת עבורכם ועבור ילדיכם! תאזינו!

כעס ואשמה | פרק # 22

מה הסיפור של כעס? למה אנחנו לא נותנים לרגש הזה לגיטימציה?! אז זהו שצריך לתת לו תוקף אחרת הכעס הופך לאשמה וטינה ומשם הדרך למחלות קצרה מאוד… אז איך עושים את זה? איך משתמשים בכעס נכון? הפרק גילי וטל מדברות בדיוק על זה! רק נאמר שיש קשר לסליחה ומחילה… תאזינו!

ודאות או אי ודאות? | פרק # 21

הפרק גילי וטל מדברות על הנושא שמעסיק את רובנו לא מעט! שמעתם פעם את המשפט: ״הדבר היחיד שבטוח זה המוות״? עכשיו אם ודאות = מוות, אז למה לעזאזל אנחנו כל הזמן מחפשים ודאות בכל מקום בחיים שלנו - בעבודה, זוגיות, משפחה וכל סוג מערכת יחסים בעולם הזה…. וכל זה כי לימדו אותנו שצריך ודאות בחיים.

שנה אישית - נומרולוגיה חלק ג׳ | פרק # 20

מחר זה קורה יום שישי ה- 4.8, נפגש לבוקר משנה תודעה תבואו, יהיה כיף! ועכשיו קצת על הפרק עצמו: גילי וטל מסיימות את הפרק השלישי בטרילוגיית הנומרולוגיה הקבלית,
 והפעם בנושא שנה אישית ומה היא אומרת. יאללה, תאזינו! שאלות בנושא הפרק? ניתן לשלוח הודעות לווצאפ בלבד במספר 050-6810611

חודש לידה - נומרולוגיה חלק ב׳ | פרק # 19

רגע לפני שאתם לוחצים פליי, מזכירות לכם ששבוע הבא זה קורה!! יום שישי ה- 4.8, נפגש לבוקר משנה תודעה וכל הפרטים ממש כאן בלינק למטה: תבואו, יהיה כיף! ועכשיו קצת על הפרק עצמו: הפעם, גילי וטל ממשיכות לצלול לעולם המרתק של הנומרולוגיה הקבלית, והפעם בדגש על חודש הלידה ומה הוא אומר. יאללה, תאזינו! שאלות בנושא הפרק? ניתן לשלוח הודעות לווצאפ בלבד במספר 050-6810611

יום לידה - נומרולוגיה חלק א | פרק # 18

יום הלידה - נומרולוגיה חלק א׳ פרק מרתק לפניכם אבל רגע לפני שאתם לוחצים פליי, זוכרים שדיברנו על זה שגילי וטל יוצאות מהמרחב הוירטואלי לסדנת בוקר? אז חברים, זה קורה!! ביום שישי ה- 4.8, נפגש לבוקר משנה תודעה וכל הפרטים ממש פה בלינק למטה: https://lp6.me/wAz2z תבואו, יהיה כיף! ועכשיו קצת על הפרק עצמו: הפעם, גילי וטל מדברות על העולם המרתק של הנומרולוגיה הקבלית, בדגש על אחד מהימים החשובים ביותר בחיינו: יום הלידה. אין ספק שיום הלידה שלנו הוא יום שמסמל את ההתחלה שלנו בעולם הזה. אבל מה עוד אפשר ללמוד מהתאריך הזה? האם יש לו משמעויות נוספות שאנחנו לא יודעים עליהן? פרק מרתק כבר אמרנו?! יאללה תאזינו!

אותנטיות מול שייכות | פרק # 17

קרה לכם פעם שאותתתם שמאלה ופניתם ימינה? לפעמים אנחנו כל כך עסוקים במה אנחנו לא רוצים להיות במקום במה כן עד שאנחנו  הופכים בדיוק למה שאנחנו לא רוצים להיות! למה זה קורה? כי אנחנו לא מכירים ולא יודעים אחרת אנחנו נכנעים לתכתיבים חברתיים רק כדי להרגיש שייכים
אבל ויש כאן אבל!, לא בהכרח אותנטיים בקיצור אחד מהקונפליקטים החזקים באנושות כל זאת ועוד בפרק, וגם, בנוהל, קצת טיפים אופרטיביים מגילי. יאללה שימו פליי!

הכוח להשפיע | פרק # 16

יצא לכם להרגיש לפעמים שאתם תקועים במקום?
חסרי השראה? 
או שאולי אתם בכלל חוששים מכוח ההשפעה שלכם? 
הפרק הזה בשבילכם! גילי וטל מעמיקות בנושא של השראה והשפעה. 
איך לפעול מתוך השראה ולא מתוך אילוצים? 
איך הופכים משפיעים? איך להשתמש בכוח ההשפעה שלנו לטובה במקום לפחד מהרע שהכוח הזה יכול לגרום? בפרק זה תמצאו תשובות לשאלות אלה ועוד… וכמובן, שלא תחשבו שנשאיר אתכם בלי טיפים מגילי! יאללה, תאזינו, תשפיעו!

עין הבדולח | פרק # 15

אם עייפתם מלנסות לנקות כתם על הפנים על ידי ניקוי המראה, הפרק הזה בשבילכם! הפרק גילי וטל מדברות על גישת ״עין הבדולח״ . זוהי גישה המסבירה איך כשאנחנו מסדרים את העולם הפנימי שלנו, המציאות החיצונית מסתדרת באופן טבעי. איך במקום להתמקד במה שחיצוני, תתמקדו בפנים - המציאות החיצונית היא רק מראה למה שמתרחש בפנים. הצטרפו אלינו בפרק מרתק ומהפכני שיכול לשנות את הגישה שלכם לחיים. תגלו איך עין הבדולח, גישה שמבוססת על חכמת הקבלה, מציעה לנו דרכים פרקטיות להבנת החיים ולהתנהלות מולם. הפעם, כל התנועות הן פנימיות, אך התוצאות - מהפכניות. וגם, בנוהל, קצת טיפים אופרטיביים מגילי יאללה, שימו פליי…

אמונה | פרק # 14

הפרק גילי וטל מתעסקות בשאלות מהותיות שסובבות סביב הנושא שנקרא אמונה. מה הן האמונות שלכם? איך הן מעצבות את החיים שלכם? האם אני בכלל מאמין ובמה? אמונה היא בעצם כמו שריר - ככל שאתם מאמינים ומתרגלים אותה, היא מתחזקת. זה הזמן לשאול את עצמכם: על מה אני שם את יהבי? מה מעורר בי התנגדות? האם אני צריך לעמוד בסטנדרטים מסוימים כדי לנהל שיח עם הבורא, או שמא יש מקום ל"גם וגם"? ועוד גם! איך ואיפה השגחה פרטית נכנסת לתמונה אז תכינו את עצמכם לפרק מרתק!! תקשיבו טוב ואולי תעשו היכרות עם שריר האמונה הפרטי שלכם ותלמדו איך לתחזק אותו.

הכן נפשך לקיץ | פרק # 13

הפרק הזה מוקדש לחקירת מגוון שאלות מרתקות, במרכזן הכנה לקיץ המתקרב. האם אתם חיים מתוך זיכרון או השראה? מה בכלל ההבדל ביניהם? איך אנחנו משפיעים על המציאות שלנו? והאם אפשרי לעשות זאת בכלל? אדישות - האם זו ברכה או קללה? הפרק גילי וטל חוקרות את הדרך לאיזון, המפתח לחיים מודעים ומאושרים הוא לחיות במידה המתאימה של רגש ותגובה. וכמובן בפינת הטיפים של גילי - מלא מידע חשוב! הצטרפו אלינו לפרק מלא בתובנות, הבנות וכלים מעשיים לחיים מודעים ומאוזנים יותר.

מחשבה מייצרת מציאות, האמנם? | פרק # 12

ביקשתם, קיבלתם! מחשבות - חלק שני. ** מומלץ להאזין קודם לפרק מספר 11

מחשבה מייצרת מציאות | פרק # 11


המחשבות הן כלי חזק ומשפיע במיוחד בתהליך התפתחותנו כאנשים,
אך הן גם יכולות להיות באותה מידה כמקור לבלבול ולסבל.


הפרק, גילי וטל מתמקדות במהותן של המחשבות,
איך הן משפיעות על הרגשות שלנו,
וכיצד ללמוד, להכיר ולהבין את המחשבות שלנו בצורה עמוקה ומודעת יותר.


מהן השאלות המורכבות שנוגעות לקשרים ומה הקשר בין מחשבות לרגשות?

כמובן שגם יש טיפים ודרכים לניהול מודע יותר של המחשבות שלנו.

המערכת הרגשית של האדם | פרק # 10

הפרק העשירי של "האמת כואבת" מתמקד במערכת הרגשות של האדם - הממד הגדול והמורכב של החוויה האנושית. 
בפרק גילי וטל מנסות לבחון את התפקיד המרכזי של הרגשות בחיינו ואת הקשיים שמתעוררים כאשר אנחנו מנסים לאלף אותם. האם רגש ניתן בכלל לאילוף? האם אנחנו באמת עבדים של המחשבות שלנו, או שיש בידינו כלי לשלוט עליהם? וכמובן שגם יש כמה טיפים אופרטיביים מגילי, כדי לעזור לכם להתמודד עם התחושות שלכם בצורה יותר בריאה ומודעת.

תודעה קולקטיבית | פרק # 9

בפרק התשיעי, גילי וטל מפרקות את נושא התודעה הקולקטיבית כדי להבין איך היא משפיעה עלינו, אפילו עד רמת התא.

גילי משתפת בסיפור אישי ומרתק שמאיר את המשמעות האמיתית
של הקשר בין האינדיבידואל לקולקטיב.


וכרגיל, יש גם טיפים איך להישאר קשובים לעצמנו ולהחזיק את האמת שלנו, גם כאשר התודעה הקולקטיבית מנסה להכווין אותנו לכיוון שונה.
תקשיבו ותחילו לשאול שאלות...


שינויים | פרק # 8

חשבתם פעם על העניין הזה עם שינויים?

מצד אחד, אנחנו גאים ושמחים על שינויים שעשינו בחיים.

מצד שני, עד שאנחנו זזים… לפעמים זה רק שכבר בועטים אותנו או שזה הופך בלתי נסבל.

אז למה ככה?

היום בפרק, טל וגילי מדברות בדיוק על זה!

מדוע אנחנו נמנעים משינויים אבל באותה נשימה גם נמשכים אליהם,

מה הקטע עם תת המודע ואיך הוא משפיע על קבלת ההחלטות שלנו.

נדבר גם על קיצור תולדות האנושות בכל הקשור לקונפליקט המפורסם: תודעה vs חומר

ואיך זה קשור לפחד שלנו משינויים.

וגם!

איך אורגזמה קשורה לשינויים בכלל וליצירת מציאות בפרט.


כוחו של התת מודע | פרק # 7

הפרק טל וגילי מדברות על השולט הראשי בחיינו: תת המודע. 

עובדות, סיפורים ומחקרים שייעשו לכם שכל על מה שולט באמת על המציאות שלנו. 

וגם! איך אפשר לגלות מה מסתתר בתוכו. 


הערה קטנה: בתחילת הפרק אנחנו מדברות קצת על האנרגיה של חודש אייר (חודש הרפואה).

הפרק הוקלט ב22/4/23 שזה יוצא א׳ באייר (היתרון הוא שאתם יכולים לקבל פרספקטיבה מהסתכלות אחורה.. ).


ב 16/5 נפתח מועד חדש של קורס ביואוטופיה! 

הקורס משלב אימון מנטלי וריפוי רגשי

בחלק המנטלי נלמד את עקרונות השיטה לרבות את כלי הניקוי (תת מודע / עין הבדולח/ קבלה),

שימוש במנטרות ואפילו הצעה לסדר יום שייעשה לכם חסד. 

בחלק הרגשי נתרגל מדיטציות, נתחבר לילד הפנימי (לרגש/ תת מודע/ נפש בהמית) ונשחרר חסמים. 

 כל הפרטים כאן: https://lp6.me/9LmE3


למה ללכת לטיפול? | פרק # 6

הפרק השישי מביא איתו את השאלות המובילות: 
למה בעצם טיפול? למה זה טוב בכלל ולמי? איזה סוגי טיפול יש ומה הקטע בכלל? כולנו התרגלנו להתפשר בחיים, יש כאלה שאפילו מקדשים את הסבל… ככה לימדו אותנו, ככה ראינו שעושים.. אבל האם באמת אלה החיים? על כל השאלות האלה ועוד מדברות טל אקרליג וגילי מן וולנר בפרק. וגם! יש טיפים למי שמתחיל את דרכו המסע הטיפולי ואיך להשיג את התוצאות הרצויות. כנסו כנסו.

מי זאת? | פרק # 5

ביקשתם, קיבלתם! בפרק הזה מספרת גילי מן וולנר איך התגלגלה להיות מטפלת ועל הדרך שעברה.


הרצון לקבל לעצמי | פרק # 4

המקובלים אומרים שהרצון לקבל לעצמי הוא החומר ממנו עשויה הבריאה. אם לא יהיה רצון - לא תהיה תנועה, לא תהיה בריאה.. בפרק הרביעי של הפודקאסט, טל אקרלינג וגילי מן וולנר חוקרות את הרצון לקבל לעצמי, הכוח המרכזי המניע את הבריאה והיקום. 
הן שואלות איזה תפקיד עוסק הרצון הזה בחיינו ואיך זה קשור לתהליך הניקוי 
שבחנו בפרקים הקודמים. השיחה עוסקות בשאלות: מהו רצון ולמה הוא חשוב ביקום? כיצד מעיד הרצון על מצב התודעה שלנו? מדוע החוויה של חיסרון היא הבסיס לבריאה? איך משתלב הרצון לקבל בתהליך הניקוי? למה חשוב להבין שמחשבת הבריאה (בורא עולם) היא רק לתת? כך, טל וגילי צועדות צעד נוסף בדרך לביו-אוטופיה, מבינות שהרצון לקבל לעצמי 
הוא חלק בלתי נפרד מהיקום ומהתהליך של התפתחות פנימית.

פחות אבל עוד כואב | פרק # 3

בפרק השלישי של הפודקאסט, גילי מן וולנר וטל אקרלינג ממשיכות בטיפול על הספה והפעם באווירת פסח- איפה נפגשים ניקוי חיצוני וניקיון פנימי? מציגות את רעיון ניקוי הרעלים, צורת הופעתו בתורות רבות והאופן בו הן תופסות אותו. הן דנות בקשר שבין דימוי עצמי לעצמי, פרדוקס החופש, לקיחת אחריות והדרך בו הבחירות שלנו משפיעות עלינו ועל המציאות שלנו. וצועדות צעד נוסף בדרך לביו-אוטופיה.

פחות אבל עוד כואב | פרק # 2

בפרק השני של הפודקאסט, גילי מן וולנר וטל אקרלינג מדברות על ארועים בחיינו והדרך בה אנו מגיבים להם. הן מספקות כלים ושיטות פרקטיות בדרך לחיים שלמים ומאוזנים יותר. מהו בכלל ארוע? האם יש לנו שליטה עליו? כיצד אנו מגיבים לו? והאם בכלל אנו לוקחים אחריות? 
נמשיך ונתעמק בקשר שבין המציאות ותת-המודע, והשפעתם הדדית. 


מתחילות מהתחלה | פרק # 1

בפרק הראשון של הפודקאסט, גילי מן וולנר וטל אקרלינג מציגות את עצמן ומספרות על הקשר בינהן וכיצד הכירו. 
הן דנות בנושאים כמו מציאות ותת-מודע, והשפעתם הדדית. 
 הן מדברות על אשמה ולקיחת אחריות, שליטה במחשבה ועל הקשר בין גוף לנפש. הן מדברות על ההגדרה שמחלה היא תגובה נכונה של הגוף לגירוי לא נכון. 

 בפרק הבא יסופקו כלים ושיטות פרקטיות ללקיחת אחריות על חיינו ומציאת איזון.